Elektronicznym Systemem Obsługi Klienta (ESOK).

Obsługę klientów na pływalni prowadzimy poprzez Elektroniczny System Obsługi Klienta.



System umożliwia pełną kontrolę ruchu klientów po obiekcie, korzystania przez nich z usług sportowo-rekreacyjnych, zapewniając szybkie i precyzyjne ich rozliczenie. Odbywa się to, dzięki zastosowaniu lekkiego i wygodnego paska na rękę z wbudowanym identyfikatorem (tzw. transponderem), który klient otrzymuje wchodząc na obiekt.

Po otrzymaniu paska, klient podchodzi do bramki wejściowej, przykłada pasek do czytnika umieszczonego na bramce, po akceptacji paska zaświeca się zielona lampka sygnalizująca, że przejście jest otwarte. Klient po przejściu przez bramkę uaktywnia odliczanie czasu pobytu.  Klient ma 10 minut na przebranie, po tym czasie zaczyna się rozliczanie czasu normalnego. Identyfikator pozwala klientowi wejść na obiekt, umożliwia otwieranie szafek w przebieralniach oraz bramek przepuszczających go do stref dla niego przeznaczonych, rejestrując czas przebywania w tych dodatkowo płatnych strefach. Po skorzystaniu z naszych usług, klient udaję się do kasy wyjściowej. Klient w przypadku długiej kolejki ma możliwość zatrzymania czasu. Zasada zatrzymania czasu jest taka, że jeśli klient nie rozliczy zegarka w ciagu tych 10 minut  od daty odbicia się na czytniku, to zatrzymanie jest zerowane (tak jakby go nie było) . Czas ten ma być stosowany wyłącznie wtedy gdy klient stoi w kolejce do kasy po wyjściu z basenu. Jeżeli jest długa kolejka to klienci mogą  odbić zegarek ponownie na czytniku, wówczas zatrzymanie czasu będzie od momentu ponownego odbicia na 10 minut. Klient podaje pasek kasjerce, która przykłada go do czytnika. System po odczycie paska weryfikuje go – sprawdza czas korzystania z naszych usług i uiszczoną zaliczką - opłatę przy zakupie biletu. Jeśli nie ma dopłaty, to kasjerka uruchamia bramkę wyjściową, W przypadku dopłat system nalicza kwotę dopłaty i kasjerka drukuje paragon z żądaną  kwotą. Dopłaty naliczane są przez system za każdą minutę przekroczenia czasu określonego przy wykupie biletu. Po zapłaceniu przez klienta dopłaty, kasjerka uruchamia bramkę wyjściową.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości klienta dotyczącej czasu naliczonego podczas korzystania z naszych usług, istnieje możliwość wydrukowania z systemu szczegółowego raportu użytkowania transpondera – wg numeru, z którego klient korzystał. Raport ten zawiera: godzinę sprzedaży; godzinę  wejścia; rodzaj usługi, z której korzystał klient; czas pobytu; godzinę wyjścia i kwotę uiszczonej zaliczki - wpłata przy zakupie biletu, oraz kwotę ewentualnej dopłaty. Ponadto klienci będący na basenie, mają możliwość na bieżąco kontrolować należność za wykorzystane przez siebie usługi, poprzez przyłożenie transpondera do wyznaczonych do tego czytnikach, zainstalowanych na niecce basenowej.

Cennik

ESOK

MOSiR LIGA OPEN

Radzyńska Liga Siatkówki